onsdag 16 juli 2008

Onsdag, humöret upp & ner

God kväll, ännu en dag har passerat, ska vi se vad som hänt idag då!

Började med frukost sisådär 06.00 på morgonen, innan man skulle till jobbet. Det blev flingor med jordgubbar och några russin.











åkte till jobbet och jobbade till kl 12.00. Åkte vidare hem till min mamma som lagat mat tills jag kom hem, en liten "avskeds lunch" med henne eftersom Elias och jag åker till pappa en dag tidigare för hon ska resa iväg.


Åkte hem till pappa och Emelie kom en sväng på besök, men hon åkte hem sen för att äta, efter det har det jag bara suttit vid datorn (fy Elin) men ska jobba imorgon med så måste ta det lite lungt (A). Tänkt alldeles för mycket med, jätte dåligt gjort av mej, usch usch. Men ibland faller man tillbaka fast man kämpar så hårt man bara kan. Jag är förmodligen vältidigt påfrestande och jobbig men jag gör så gott jag kan, varje dag är en kamp, men jag tar det som det kommer.

Eftersom jag suttit här helt ensam och nojjat så blev jag jätte glad när min bror kom hem (vi har börjar komma jätte bra överens på sisstonde, så det känns jätte bra) Men han skulle ju inte stanna många minuter hemma och då blev jag jätte ledsen och arg över det eftersom dom bara gick, och då tänkte jag " tack för den, alla gånger man ställt upp på dej". Men så ringer lillen bara nån minut senare och säger att vi kan röka vatten pipa ihopp när han kommer hem, så jävla snäll att han bryr sig, han räddade fasktiskt resten av min kväll, så tack <3

Därför ska jag ut och gå en liten promenad på Ljungsbro (haha) och sen köpa godis eller något dylikt på hemköp med Emelie!

ha det bra gull ungar,
Ni vet vilka som betyder!
PUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar