måndag 14 juli 2008

Måndag förmiddag

Hallå mina små vänner!
Vaknade tidigt idag, det blev att knapra i sig lite frukost som bestod av en macka med skinka och saltgurka på och ett glas apelsin-juice. Efter frukosten blev det att göra sig iordning sen ut och gå en lång promenad med hunden på kanalen, skönt. Mycket uppskattad från min kära vovve.

Fixade mina naglar igår och blev faktiskt ganska nöjd, med tanka på hur skakig jag är på handen plus att jag gjorde det själv!







Blekte mina tänder nyss med, eller påbörjade en tre veckors kur! Det är en kräm, ungefär som tandkräm, som man tar på tänderna morgon och kväll i tre veckors tid. Hoppas det ger resultat, så trött på mina tänder, vill ha vita!

Imorgon ska jag jobba, jobbar tills fredag och är ledig i helgen! Hör gärna va er så kan vi hitta på något kul, Magnus uggla och Håkan hellström (om jag inte minns fel) kommer till Berg och ska spela, vore kul att dra ihopp ett gäng och dra dit!

Efter jobbet imorgon ska jag träffa Jennifer darling (allt för länge sen, känns det iaf som) så ska vi planera våran efterlängtade STOCKHOLMSRESA!! Vi har planer på att vara borta minst en helg och under den tiden ska vi shoppa galet, gå på Grönan och på krogen ;) Riktigt sugna är vi så det ser vi fram emot!


Nej nu ska jag gå ut och sätta mej i solen och vänta på att Emelie ska komma hem från stan så vi kan hitta på något. ha det så braa, Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar