söndag 13 juli 2008

Helgen

Fredag: Det vart att börja dagen med att jobba, skulle bara jobba till kl 12.00 men eftersom det regnade så jäkla mycket kunde jag inte åka hem (åkte moppe) så väntade tills det slutade, så runt 15.00 var jag hemma. Började göra iordning mej, åt pasta & kykling salad med mamma och drack lite innan jag åkte till Åtvidaberg med Malin för att fira Bella. Träffade massor treligt folk och hade svin kul. Åkte hem med sista bussen, oh ja, jag säger bara att det där jäkla källvattnet, deru, det är grejor. Somnade direkt hemma, men vaknade ganska snabbt av att det ringde, det var bauat som tyckte att jag skulle komma på efterfest sådär kl halv 4, man orkade ju inte det direkt.


Lördag: Vaknade man inte allt för pigg, Men det var vis eller krogen som gällde. Ringde Bella och visst var det Vis på G, gjorde iordning mej och stack hem till henne. Sen drog vi ner till Vis, åt på en skit mysig restaurang och drack lite, åkte ner till camingen och träffade Hanna m.fl, gick ett varv på campingen, träffade Calles vänner ;) haha. Och ja, det var väll kul med majoriteten var ju barnfamiljer lite synd dock. Åkte in till stan igen och gick och kollade runt lite men vi gav upp när vi tyckte det började bli kallt och insåg hur tråkigt det igentligen var, jag köpte en godisrem som jag åt på vägen hem, sjukt god, sur rabarber det ni haha! Meningen var väll att jag kulle sova hos Bella me kände att jag lika gärna kunde åka hem, vilket jag också gjorde, var riktigt trött och sliten. Somnade som en jävla stock, men vaknade även denna natt av dett samtal, tyvär var jag ju inte kvar i väservik men ja. Efter jag lagt på så kunde jag inte somna om, mådde sjukt illa, var nära på att kräkas minst 4 ggr, vet inte varför. hemsk jävla natt, låg vaken och tänkte och mådda bara mer och mer illa, somnade runt 5 imorse.


Söndag: Jadu, blev väckt av min snälla mamma kl: 10.00 som sa att det var frukost, tack för den lixom, när man äntligen somnat, aldrig får man sova! Haha men men, åkte hem till pappa med Elias och rökte vatten pipa, sjukt nice. Satt och snackade med honom ett tag, sen gick vi upp och spelade guitar hero. Nu sitter jag här och väntar på bättre tider, ska hoppa in i duschen snart, ikväll ska Emelie komma hit så ska vi röka vatten pipa med Elias, Aga & fenan (?) fråga mej inte, Elias polare. Men det blir nog nice, tror jag ska supa ikväll, endå ledig imorgon.


Vill skriva 1000 saker till, men jag låter bli,
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar