onsdag 15 juli 2009

Gladare..

Veckan utan Martin är slitsam rent ut sagt, nästan deprimerande, men han kom just in på msn så vi pratade lite där & hade lite mys med. Känner mej genast gladare! Så himla glad att det är han & jag, att vi orkat så mycket tillsammans som vi faktiskt gjort utan att ge upp, fast det varit riktigt jobbigt ibland!

Together forever, never apart.
Maybe in distance but never at heart


Ikväll ska jag & pappsen till Vadstena på nostalgi kväll & ta en fika, man umgås sällan med dina föreldrar så tänkte passa på nu när jag har tid! skriver väl mer om hur det var där ikväll eller nått, ska ta lite kort med tänkte jag (dåligt med det på sistone)

På fredag åker jag till Stockholm med Emelie, halv nio går bussen (buss4you ska vi åka med, hur sköna skin säten som helst!) Framme runt elva halv 12, då ska vi väll gå & checka in på vårat lilla place, blir väll en dusch sen ut o shoppa! På kvällen ska vi nog ut o göra stan osäkert, blir väll en repris på lördagen, söndag blir det bakis dag, dega i sängen sen gå ut o ta en fika på stan, fönster shoppa antagligen (pga penga brist). Sen går bussen hem halv nio på kvällen. Hemma i Linköping kl 23.30 typ. då blir det hem o sova, sen kommer min ÄLSKLING HEM på måndag kväll, hoppas att ja ska sova hos honom då! men vi får se, det kan bli ganska sent.

Nu ska jag ut med min lilla hund, som jag f.ö. inte tål?!















Ska ta massor bilder i Stockholm & ikväll!!
pusspuss snyggungar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar