fredag 17 juli 2009

Stockholm

Tjabba, idag vaknade jag rätt skapligt (11.00), blev lite frukost, sen kom Elias & vi åkte till banken först & växlade in småmynt jag hade i min spargris. Sen åkte vi till Hemköp & vi köpte fika för vi skulle till mamma & fika. vart där en stund sen hem & ringa lilla farmor, saknade henne så mycket, tänkte åkte till henne nästa vecka nån gång & få god mat & umgås! Sen gick tiden & pratade lite med Martin på msn, alltid lika skönt. Sen åkte jag & köpte fika tills bussen imorgon!! Vart en baguette & yoggi & dricka. Sen åkte jag till stan & mötte Emelie & hennes kompis Danne som var snäll o köpte dricka till oss på systemet. Sen åkte jag hem & åt mat & fikade med Mias (min lossas mammas) föreldrar. Sen kom Malin Johansson & färgade mitt hår, vart jätte bra! Började packa väskan men är inte klar än!! Shiit måste hinna med allt imorgon bitti innan jag åker?! ska gå upp halv 8, bussen går halv 9. Gick iaf hem till Malin sen & kollade i hennes garderob, hittade lite fint som jag lånade!

Kom nyss hem & ska hoppa ner i sängen direkt! Så hinner tyvärr inte lägga in bilder från idag! men det kommer väll nån gång efter helgen!

Ha en bra helg,
pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar