onsdag 15 juli 2009

Regn

Ja som sagt det regnade ju en hel del så det vart ingen nostalgi kväll i Vadstena, jag träffade Malin & körde ner henne till hemköp med bilen där hon skulle handla lite saker till en middag hon skulle överraska Amanda med, hon handlade champinjoner till en jätte god förrätt jag tipsat henne om.

Åkte hem & hängde upp lite tvätt (så jag får med allt jag vill till Stockholm) sen åkte pappa & jag till stan ist, köpte en sladd till min Iphone så jag kan använda mina Sony Ericssons hörlurar (så mycket bättre). Sen handlade vi lite mat & sen blev det donken på det, onyttigt, men det är smällar man får ta om man vill leva gott, ha ha!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, hemma! Kanske gå över en sväng till Malin & Amanda, men klockan början bli mycket. Får se hur jag gör, vore trevligt, hon åker ju till Norge snart & ska vara borta ett år. Spännande för henne! Men sån är Malin tycker jag, vågar alltid massor! Lite avundsjuk på modet, våga lämna allt här hemma bara..

Jaha, om det inte blir att gå till Malin blir det nog ta lite daim glass & sätta sig vid tv:n med pappa, har köpt bigarråer med, så himla gott!
















Ne, nu får det va nog med detta bloggande,
possposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar