måndag 13 juli 2009

Du & din partner


Vad heter ni?
Elin & Martin
Hur träffades ni? Genom vänner på krogen
Hur länge har ni varit tillsammans? 11 månader & 5 dagar
Är ni förlovade? Nej det är vi inte
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? nepp!
Har ni haft sex? Händer väll ;)
Har båda körkort? klart
Isåfall, vem kör bäst? jag, lätt!! iaf lugnast!
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa, älskling sa: du har dom mjukaste läpparna jag kysst i hela mitt liv & log, så himla söt!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det gjorde Martin
Vem är äldst? Martin
Vilka stjärntecken är ni? vi är Fiskar
Vem fyller först på året? Jag! fast han fyller 9 dagar efter haha.
Vem är längst? martin
Vem sjunger bäst? hahaha, båda är lika kassa ;)
Håller ni i handen på stan? jaa
Var nån av er oskuld när ni träffades? nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi lärde ju känna varandra under tiden vi vart tsm
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men nått var det ju för både ville ju ses mer fast jag just blivit singel o han hade en annan då
Har ni någon speciell låt? ja, flera! men mest club8 - jesus take a walk with me
Har ni stora framtidsplaner? Mjo, det tycker jag, nästan lite väl stora, men det är mys! resa iaf!! det älskar vi båda.
Har ni gråtit i varandras armar? Många gånger
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja i Egypten i vintras, kanske blir thailand den här vintern.
Vem lagar bäst mat? det gör nog jag (A)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar tv, lagar mat, gosar, duschar..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? naturligtvis
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Linköping - Mjölby.
Ringer eller SMS:ar ni mest? det är nog både och!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? svårt att välja en, rumpa & ögonen & hans "bröst" (eller vafan man säger på killar) o ansikte o mage o allt!!
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja Martin har börjat på senaste! läskigt...

2 kommentarer:

  1. haha nawe så söta ni är :D riktigt riktigt riktigt söta !
    hoppas det blir långt för er ;)
    puss <3

    SvaraRadera
  2. haha ahw va söt du är Malin, tack så jätte mycket!! puss på dej gullunge :D <3

    SvaraRadera