lördag 26 september 2009

Aha, vaknade med Martin vid min sida, vi gick upp & åt frukost. Sen åkte han hem för att fira Carro & Malin, meningen var att jag skulle följa med men som antagligen ingen missat så får jag inte röra på mig, inte ens lämna huset, så det var bara sitta hemma & tråka.

Jag tog med Tamara till Coop iaf för att handla mat, trevligt med sällskap & så fick man lite mat införskaffad med, toppen.

När jag kom hem förberedde jag middagen Martin & jag ska äta idag, det blir Mexi gratäng, jätte gott! Sen gjorde jag en blåbärs paj som vi ska ha till efterrätt. Sen ska vi nog ta ett bubbelbad sen blir det tända ljus & se en film i sängen som jag laddat ner, då finns godis om man orkar. Tyckte jag planerat en riktigt mysig kväll! Men jag har ju tiden med så haha...suck.

Aha, jag var förbi hos mamma en sväng & åt biff Rydberg, helt okej! Sen tog mammi fram godis skålen så kollade vi alla på gamla fotton, super mysigt! Min parkering gick ut 20 i 10 så jag kom hem nyss..

Ska snart & hämta Martin i Mjölby, snäll som jag är.
& vad vi ska göra ja det vet ni ju. Äta, bada, äta, film haha!
Myspys!!


Jag i Grekland för 5 år sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar