onsdag 23 september 2009

AKUTEN

Ja angående att jag var på akuten inatt, såhär ligger det till.

Jag fick åka in till akuten inatt för jag haft så jävla ont i nacken & det har inte gått över.
De tog massor prover & det visade sig att vårdcentralen hade fel,
jag har varken halsfluss eller körtelfeber.
Men en jätte stor infektion i kroppen,
det är ett värde som ska va på 10,
mitt va på 180 ungefär.
Så det var rätt illa då.
& de vet inte vart infektionen är, så om jag rör mig för mycket så kan jag få hjärninflammation eller sådär.
& det är ju inte så kul för det kan man ju dö i.
Men om det inte blivit bättre tills imorgon så ska jag läggas in med dropp & antibiotika.


Så nu vet nu iaf,
jag får inte gå utanför huset på ett bra tag.

4 kommentarer:

  1. Men då vännen :( hoppas verkligen du blir bättre!!!! :(

    SvaraRadera
  2. Det är inte kul nu :( Tack malin!! puss

    SvaraRadera
  3. ursch det där låter inte bra ohc inte roligt, hoppas det går över så inget allvarligt händer :( puss

    SvaraRadera
  4. Tack viccis, nae det har varit riktigt tråkigt, plus att jag inte får följa med till Ullared :( pusspuss

    SvaraRadera