onsdag 23 september 2009

Right?

Akuten inatt som sagt, åkte in vid 24.00, va hemma kl 05.00. Det var ju kanske inte det roligaste men helt klart värt det eftersom vi fick reda på väldigt många saker som kan va bra om man ska överleva..(läs inlägget under)

Aha, blir bara slappa idag då som vanligt..får ju inte göra annat heller så. Pappa ska åka ner & köpa lite vindruvor & sånt smaskigt åt mig. Martin kommer vid 18.00 ungefär, så det ska bli mysigt. Vi ska nog se Sommar med Göran, haha alla säger att den är så bra.
´


& angående dig, du gör mig så himla irriterad, varför forsätter du älta om det? Om det var så himla dåligt gjort, varför bryr du dig ens? Varför ödslar du din tid på oss? Du får jätte gärna komma till mig & ifrågasätta allt angående det där så ska jag förklara allt så kanske du också fattar att det inte är så enkelt som du tror! Jag har känslor vet du.. & han gjorde ju ett val? Eller hur!?

6 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre snart :)

    SvaraRadera
  2. Tack Natta :) Fina era katt ungar är..!

    SvaraRadera
  3. Visst är dom, dom är hur goa som helst :)
    Du får komma och hälsa på dom sen, vi flyttar ju till Mjölby om en vecka :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag har läst det, följer din blogg hihi :D Ja martin & jag får komma & se hur ni får det sen!

    SvaraRadera
  5. Ååh, en trogen bloggläsare :) Alltid kul att höra hehe. Ja, det får ni absolut göra. Jimmy har visst bestämt att vi ska ha inflyttningsfest också, så då får ni dyka upp med :P

    SvaraRadera
  6. Ja men jag tycker du skriver om roliga saker så den blogg följer jag absolut! :D jaha vad trevligt ja det får vi absolut göra!

    SvaraRadera