torsdag 24 september 2009

Alldagligt

Aha, Jag hade räknat helt fel. Jag ska inte till akuten idag, utan imorgon om jag inte mår bättre. Men jag mår bättre, så det känns skönt. Infektionen knallar ju fortfarande runt i kroppen så lugn & fin måste jag vara, det är ganska svårt nu när jag börjar piggna på mig & redan legat hemma i 2 veckor. Men men, inget nytt om just infektionen mer än att den nu nått mina fötter så dom är uppsvullna som satan så kan inte gå, annars är allt bara bra!

Sjuk ledsen över att jag inte kan få följa med till Ullared i år, men kanske är lika bra det, så jag förutom att komma hem med nya saker, kommer hem med hjärnhinneinflammation, vore ju inte allt för kul kanske. Men mamma sa att hon & jag skulle åka, snällt av henne. Men ville ju så gärna åka med Mikkis & Jennifer.


Aha, Martin sov här inatt & stackars fick gå upp vid halv 6 för att hinna till jobbet, duttit av honom tycker jag. Jag känner mig inte lika duktig som ligger på min feta röv hela dagarna (får iofs inte göra annat). Idag har jag iaf sökt ett jobb i Norrköping som sko försäljare, hoppas hoppas! Iofs bara 20% men bättre än inget?!

Skriver väll mer senare har ju inte så mycket bättre för mig
hehe! Poss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar