lördag 5 juli 2008

03.42 - Lördag

Hej hopp alla glada! Vad har hänt idag då? (Fredag alltså) Öh, jo jag blev väckt av Emelie vid 10.00 tror jag, mådde verkligen inte bra haha, Hade ont i huvudet & mådde illa, försökte få sova lite till men kunde aldrig somna om. Gick upp vid 12.00 tror jag, gjorde frukost med Bauat & Emelie, åt den, sen kollade vi på saw 4, sjukt äcklig film. Runt 13.00 åkte båda hem och jag städade lite då, sen gick jag och la mej och försökte sova, sov i kanske 20 minuter och sen vaknade jag utav att jag fick ett sms. Åkte till Ikea en sväng med Malin, åt på Mc Donalds (sjukt goott) haha sen åkte jag hem och gjorde iordning mej för krogen. Åkte in runt 22.00 och mötte Malin och Bine, vi satte oss på Sangrias ute servering där vi träffade några av Malins & Bines kompisar, kännde igen några från Öland faktiskt! Senare kom Lina och Steffi. Det var trevligt satt och drack och snackade lite, Malin vart sjuk full och det var sjukt kul haha. Klockan tickade på och skulle med sissta bussen hem hade jag tänkt mej, hade sällskap med Lina, men kännde mej inte så väldigt social, men jag var sjukt trött och mina tre timmar inatt var inte mycket att komma med direkt, så jag hade faktiskt en ganska bra ursäkt.


Annars vill jag bara säga tack till Linnea (barndomsvän) för hon är så jävla bäst, betyder faktiskt sjukt mycket att du bryr dej och finns där med dina välbehövda råd, så tusen tack till dej.


Och nej jag vill verkligen inte ha det såhär mellan oss, har ju så sjukt kul med dej! och jag kommer sakna dej massor, att bara få somna brevid dej, men även som din vän. Men nu är det som det är, jag vet inte vad jag ska göra för att få allt bra igen, det känns som jag redan förstört allt som kan förstöras så jag ger upp. Och om du vill ha det såhär, får jag leva utifrån det, det är inget mer med det, det fixar sig.



Nae men nu börjar fåglarna kvittra utanför mitt fönster och det blir bara ljusare och ljusare, kanske ska få nån sömn?


God natt,
sov så gott,
Puss & kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar