fredag 4 juli 2008

torsdag, vilken dag.

Okej! Började jobba klockan 07.00, jobbade till 12.00. Träffade Jennifer, solade & badade i berg, skit mysigt, och på tala om skit så fick jennifer en fiskmås bajs på sin mage HAHAHA fyfan stackare!. Sen åkte vi hem till mej & gjorde tacco & snackade skit som vanligt! ;) Efter det var väll klockan typ 20.00 & jennifer skulle åka hem eftersom hon skulle jobba dagen efter. Gick jag till båtbryggorna & träffa Malin & Emelie, tog en glass & det blev ännu mer skit snacka, riktig nice. vid 23.00 gick Emelie och jag hem till mej & malin hem till sig (eftersom hon skulle jobba). Trodde kvällen var slut tills bauat ringde & sa att det var fest, haha! vid 02.00 kom dom och hämtade oss, åkte till ryd & köpte 3.5or (lite B men vafan när allt är stängt såå) Efter det åkte vi hem till mej igen & började supa, segt var det med folk öl så efter någon timma åkte min Absolut vodka fram, packad vart man, jävligt till och med. Deckade vid 07.00 imorse & mådde pisss & det gör jag forfarande, länge sen jag var såhär bakis. Men men, ikväll blir det fest med samma folk igen plus ytligare några, kanske krogen! Men hur det än blir kommer det bli sjukt nice.
Imorgon är det lördag & jag funderar på att dissa festen i Mjölby, känner inte direkt någon anledning till att åka dit längre. Enbart för att jag saknar nån jag inte borde sakna & som jag igentligen borde sluta träffa. SYND säger jag bara, JÄVLIGT SYND att du inte fattar.















Jennifers och min fina middag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar