söndag 29 juni 2008

Söndag, igen!

Hallå hallå, då ska vi se vad jag pysslat med på sisstonde då!

I torsdags var jag ledig från jobbet, så jäkla skönt. Skulle till mamma så fixade över alla mina saker till henne! Var en sväng i Mjölby och träffade Martin, trevligt. Träffade Malin på bussen hem, blev lite skit snack & sånt, alltid trevligt.

Fredag vart det att jobba, jobbade över till tre, åkte hem och satt vid datorn en stund. Skulle va med Tamara för hon ska till Kroatien på måndag och vara borta i 3 veckor. Malin skulle även vara med, trevligt värre! Runt sju kom Tamara till mej och vi cyklade till hemköp, jag köpte bigaråer & Tamara kakor haha! Cyklade hem till Tamara, efter en stund kom Malin, Snackade skit & kollade film. Sjukt nice var det. Tamara bråkade även med sin hund och jag trodde jag skulle kissa på mej asså! Jag skrattade så mycket så jag inte fick nån luft!! Det såg så jäkla roligt ut, Buddy (hennes hund) sprang runt i cirklar medans Tamara puttade på honom, ae jag vet inte men kul hade jag iaf! Gick hem runt ett med Malin, kul att jag skulle jobba dagen efter!

Lördag vart det att jobba på morgonen, gick lite tidigare, Mamma och c.o kom och hämtade mej! Vi åkte till Smultron stället och åt glass, jag tog en "bannan speciel" eller nått liknande, Vanilj, choklad och jordgubbsglass, färsk bannan och MASSOR choklad sås, Mums! Shoppade en ny väska på vägen hem, Sjukt nöjd!! Åkte hem och somnade i min säng, dom 3 timmarn jag fått på natten var inte så mycket att skryta med. Vaknade vi sex ungefär, började fixa iordning mej för fest hos Soccing i Mjölby som Martin bjudit mej på! Åkte dit vid halv tio, mötte Martin eftersom jag inte visste vart han Soccing bodde! Träffade Linnea som jag lekte med när jag var jätte liten, men som sen flyttade till tranås, jäkligt kul faktiskt! Inte direkt nått man tror att man ska träffa nån gammal kompis sådär! Hade jätte kul med henne och alla andra där med! Runt 12 drog ju alla tjejer hem så då tyckte alla killar att festen var slut (konstigt) haha! Martin ville sova en stund så vi sov en stund, och när jag var trött på att ligga där (eftersom jag inte kunde sova) så gick jag upp & då hade alla gått förutom Soccing & Oscar, bad dom väcka Martin & då var han full & glad, hahah! När alla gått hem börjde han fest, sjuk kul tyckte jag det var,Han åt salami & rått ägg (Fråga mej inte varför, haha, gott?). Mina byxor gick sönder, Snea tavlor, vältande bord haha(A) och som grädden på moset gick jag hem i ett linne & troser & mina pumps till Martin, sjukt pinsamt! Har även väldigt ont i ryggen idag, undra varför? haha!

Vaknade idag & var sjukt trött, trött trött trött! ville bara somna om igen, men åkte hem vid elva, sprang hela vägen till tåget. Trodde jag helt seriöst skulle dö när jag äntligen kom på tåget! Tur hade jag med, dom stängde dörrarna typ 20 sekunder efter jag kommit på! Åkte hem & åt lunch & slappade, till kvällsmat vart det pizza & sitta med familjen och snacka lite, nu blev det att ligga i sängen med laptopen och se fotbollen! Ledig imorgon, ska bara köra bil på Ingela´s, skönt!


Och om du kommer ihåg vad jag sa igår,
Vilket jag tror att du gör, (jag var ju dock lite onykter så ta det jag sa med en nypa salt haha) med det jag ville ha sagt var väl typ det här:
Tänk nu till två gånger och svara mej sen, för ditt svar nu kommer du få stå för. Inte för på nått sätt vara elak eller för att jag inte tycker om dej eller så, för det gör jag! Men ah, jag vet inte hur jag ska förklara mej, jag hoppas du förstår.

Nu har jag nog inget mer att säga,
mer än,
god natt,
sov gott,
puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar