onsdag 2 juli 2008

Smått & gott

Hej hej, tisdag idag. Jobbat från halv 06.30 till 14.00 ganska trötter nu. Målat har man gjort hela dagen, kommer få värsta tränings värken i armen! Men vad gör det om 100 år. Efter jobbet vart det att gå en sväng på Ikea själv, kollade på en klänning från bikbok igår & struntade i det då men kunde inte riktigt släppa den så åkte in idag & köpte den! Som sagt en typ organge & vit klänning från bikbok, ganska kort & åtsittande men endå luftig, skit nöjd! Kollade även på bh:ar men kunde inte bestämma mej vilken av de två jag provade jag skulle köpa så jag sket i det, sparar pengarna till något annat! Efter Ikea blev det hem & sola lite sen dra igång med tvätten, ska nog gå ut & gå en sväng med Emelie på kanalen ikväll.

Igår var jag ledig hela dagen, var ganska seg & trött men framåt 18.00 hade jag fixat iordning mej så drog en sväng till ikea med Emelie. Köpte, tre par troser, Ögonbryns penna (som jag behövt i typ 50000 år) en ny borste till mitt puder & en tubtop från ginatrico. På vägen hem från Ikea mötte vi Malin så vi drog upp till kanalen & snacka sex & killar (även lite våld) hahaha! Det blev sent, alldeles försent :)

Känns som mitt liv förövrigt hänger i en väldigt skör lina, allt bara vajar fram & tilbaka! Ena sekunden är allt perfekt sen blir det bara skit av allt! Men det blir nog bra med tiden, hur allt än slutar.

Förövrigt är jag jävligt sugen på att tatuera mej nu, orkar knappt vänta tills i höst! & den där med tatto på foten har jag börjar ångra lite, lite sugen på att tatuera mej vid troskanten eller typ under armhålan eller hur man nu ska förklara det. Ont kommer det göra men vill så gärna haa!


Just nu kan alla bara åååååh bajs kuk korv vad sur jag blir, och vad trött jag blir, på folk som inte vet vad dom vill. Trött på att vara nån som är bra till hands (& nej så är det förmodligen inte men så känns det.)

...Jag är trött på att känna att jag är någon som fyller eran saknad för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar