söndag 27 september 2009

minnen

Hej igen, jag har tråkigt.
Men är lite gladare nu, bara allt detta medicin ätande som tar kol på mig!
Jag har legat i soffan & ätit blåbärs paj & kollat på The Hills, rätt bra när man kommer in i det.

Jag känner för att hitta på nått men ändå inte, jag är så himla trött.
Jävla sjukdom.

Saknar Martin fjärt.
Satt & tänkte på allt han & jag gjort!
Det är fan massor!
Vi har vart på massor utflykter, som till A6 i Jönköping, Sen har vi varit i Malexander, sen på Street race i Norrköping. Sen i blå lagunen & Varamon & massor mer. Sen har vi ju varit i Egypten med. Alla film kvällar & alla roliga ute kvällar! Många fina minnen & fler ska det bli.

Här kommer några fina bilder som får mig på bättre humör i denna söndags ångest.















Haha, vart visst en del, hade typ 100 till jag ville lägga upp. Gud vad bilder är mysigt att kolla på.

Saknar Jennifer & Mikkis, önskar jag vore hos er <3

4 kommentarer:

  1. AHAHAHAHAHA SNYGG BILD när jag gör hjärta med händerna, inte!!! men dom andra var fina minnen(A)

    SvaraRadera
  2. haha jo söt :D ja fina minnen <3

    SvaraRadera