torsdag 1 oktober 2009

You want to feel how it feels?

Hallå!
Igår vart det som sagt att åka till Martin, det var mysigt!! Han hade städat & tänt ljus & så. Så vi myste lite & sen kollade tv. Sen låg vi & pratade en stund sen vart det sova.

Jag vaknade samtidigt som Martin skulle till jobbet, så jag åkte hem då med eftersom jag blev lite pigg av att han skulle prata & gosa hihi, min katt då! Väl hemma gick jag & la mig igen.

Gick upp vid 11.00 & började gör i ordning mej! Sen tog jag bussen in till rece där morfar & mamma hämtade mig! Sen åkte vi till Motala & hämtade två av mina kusiner på fritis, sen åkte vi upp till mormors & mosters grav! Det var fint men man blir ju alltid lite ledsen av att tänka tillbaka på vad man förlorat!

Älskar er..

Iaf! Vi åkte hem till min morbror & deras nya lilla skit unge! Nils! Gud vilken söt bebis! & vilken herrgård de har! Emma (morbrors nya) är ju designer så de har det skit snyggt inomhus! Det vart lite fika & massor mys med Nisse! Här får ni några bilder iaf..


Nils karlsson pyssling!

Min mamma & Nils..

Jag & Nils..

Nils mamma & Nils..

Mamma & morbror Anders

Min kusin Evelina

Ett litet kort på deras hem..

Aha, jag får väll tacka för mig!
Jag ska gå & lägga mig nu!
Imorgon blir det jobba!
Natti..

10 kommentarer:

  1. Vilken söt bebis!

    SvaraRadera
  2. Hehe tack så mycket! Vem är dudå? :P

    SvaraRadera
  3. Min moster är också borta, det är ett helvete! :(

    SvaraRadera
  4. Visst är det!! Livet är så orättvist!

    SvaraRadera
  5. Det är det verkligen..

    Vad var det som hände henne då? Om du vill berätta alltså

    SvaraRadera
  6. Ja det är ingen fara, hon var frisk tills hos var 20 år, då fick hon en slags hjärnskada (vet inte exakt) men det gjorde att hon till slut inte kunde göra nått själv.. Så när hon fick lunginflation så kunde hon inte hosta & det spred sig & blev värre, sen gick hon bort :(

    Vad hände din moster? Hon måste ju med varit rätt ung :/

    SvaraRadera
  7. usch vad hemskt :(

    min moster begick självmord när hon var 31

    SvaraRadera
  8. Men gud va hemskt, jag beklagar! har själv haft vänner till familjen som tagit livet av sig, men sin moster blir en annan sak.. Det är så hemskt & oväntat

    SvaraRadera
  9. Mjo, det är tungt är det. Kommer aldrig komma över det..

    SvaraRadera
  10. Förstår det, men va starkt! kram

    SvaraRadera