tisdag 29 september 2009

Tatuering

Hallo, sitter & kollar på nån repris av Desperate housewives, men ska nog se på Hells kitchen snart, älskar Gordon! Fast älskar Martin mer haha (A)..

Elias & jag snackar lite om tatueringar, & jag tror jag äntligen lyckas bestämma mig. Jag vill några slags visdomsord. Så det blev de här:

I guess you never know what you got,
till it’s gone.


Jag har tänkt på just den där meningen i typ ett år, men aldrig vågat! Men jag ska fan boka nu! För jag tycker det är en fin text som har en bra betydelse för mig!

Det blir i nacken!
ev på handleden!



Aja.. nu ska jag se tv & sen sova!
imorgon kommer Martin!
& jag längtar ihjäl mig till helgen,
& efter honom såklart!

2 kommentarer:

  1. skippa "I guess" & skriv bara "You never know what you got until it's gone" det låter mer som ett visdomsord. Första alternativet låter som en låtrad. (Inget illa menat, bara ett tips, men blir grymt hur du än gör!)

    SvaraRadera
  2. Det är en låtrad ;) hahah :D nae men det är bra att du säger sånt :D tack :D

    SvaraRadera