söndag 27 september 2009

People are like songs, I've been told.

Folk är så himla desperata & tydliga. Det märks ju i allt.
Stör mig så jävla mycket. Skaffa nått eget lixom. Vad sägs om ett liv?


Aha, sista omgången medicin tagen & skönt är det, iofs är det bara för dagen då haha! Imorgon börjar det om, 3 gånger till. Torsdag är det slut på detta iaf, tror jag! Tyckte pappa sa lördag med det hoppas jag verkligen inte.


Sitter & pratar med Martin på msn, myspys haha ;)
Vi ska ju inte ses på en vecka buhu :/
Men det blir bra för vi ses bara efter det <3
Haha stackars ska få en praktikant hos sig imorgon som heter Agnes som tydligen ringer & vill ha ledigt hela tiden hahaha, bra första intryck?!


Jag ska iaf till arbetsförmedlingen imorgon fast jag är sjuk,
men tar bilen så det är väll ingen fara!
Sen börjar pengarna rulla in som dom ska höhö! GÖTT!

For all that it's worth.
Well honey, put your hand in mine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar