tisdag 29 september 2009

My baby gives me the love i've looked for all my life

Hej igen, nu har jag varit & handlat, solat & vart ute & gått en sväng, sen tränade jag lite hemma, typ situps & sånt där kul, fan det var lite jobbigt eftersom jag inte tränat på över 3 veckor! Men men, det är bara ta igen.

Imorgon ska jag åka in till stan & träna på gymmet, sen på eftermiddagen kommer älskling, så vi ska väll bara mysa hehe ;)

Torsdag ska jag som sagt till graven med morfar & det.

Men på fredag ska jag förutom att va med Tamara, även jobba! Jippi! Helt ärligt tycker jag det ska bli jätte kul eftersom jag inte jobbat på 3 veckor pga den här jävla sjukdomen rent ut sagt! Jag hatar den!

Nej men nu ska jag ut & gå med mamma sen ska jag städa eftersom jag inte hunnit det än, sen blir det laga mat till bröderna eftersom pappa är på möte & Mia är bortrest!



You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out
And all of my friends who think that I'm blessed
They don't know my head is a mess

2 kommentarer: