torsdag 8 oktober 2009

Från Älskling till mig

Jag har världens bästa flickvän

Ingen har ögon som du, dina ögon gör mig svag
Ingen har så mjuka läppar som dig
Ingen kan motstå din heta kropp
Ingen kan få mig att känna mig så lycklig som när jag är med dig
Ingen kan få mig på så bra humör på så kort tid
Ingen tjej är så rolig som dig, du får mig jämt på skratt
Ingen får mig att kännas som att himlen finns förutom du när jag ligger o håller om dig
Det finns inget bättre än att få vakna upp med dig, och se när ditt hår börjar locka sig
När du vaknar och säger att du ser ut som skit, så finns det ingen som är vackrare än dig
Du är så söt när du sniffar på allt
Ingen kan festa som du
Även att du ska pilla på mig, så är jag glad att det är du
Jag älskar när man har tråkigt och livet är på botten, för då får man ett sött sms av dig så är hela dagen gjord.
Jag blir alltid lika glad när man precis ska träffa dig och du har det där leendet på läpparna
Jag älskar allting med dig, och hoppas att du känner samma sak för mig

Jag älskar dig mest på denna jord Elin Nyhlen


14 Månader idag <3

2 kommentarer:

  1. Hallå du skrev det till mig(A) grattis på 14 månader älskling <3

    SvaraRadera
  2. Haha nae du skrev det till miiiig (A) ja grattis <3

    SvaraRadera