tisdag 6 oktober 2009

I don't feel like coming down

Hejsan, bra dag måste jag säga! Började jobba kl 7.00 imorse, slutade kl 13.00 ungefär. Gick till arbetsförmedlingen där Jennifer & Mikkis var, vi gick & åt på sallads baren, alltid lika gott! Sen åkte Mikkis hem & Jennifer & jag gick en sväng på stan. jag köpte en ansiktsmask & lite saker från Lush, vi vet den där affären som gör tvålar & olika roliga saker! Masken skulle iaf hjälpa mot torrhet & finnar & pormaskar, hoppas det funkar!

Vi gick runt lite & Jennifer köpte en jätte fin stickad tröja från Monkey. Sen var vi i lite ny öppnade affärer som lager hus där jag köpte en lite kul sak åt Martin!

Aha, sen åkte vi till IKEA med pappa, vi skulle köpa två glas krukor, men de hade fortfarande inte packats upp, dåligt IKEA!! aja, vi skjutsade hem Jennifer sen åkte vi hem, mest suttit & pratat med Martin på msn & vart lite nördig & spelat cs, men det får man ibland.

Nu sitter jag & väntar på att desperate houswives ska börja! Så himla kul det ska bli! Antar att ingen missar det ikväll?

Bästa serien, efter Greys...

Aha, imorgon ska jag jobba & sen kolla upp att börja plugga till sjuksköterska med Amanda, sen ska jag nog till Martin & sova där, Carro fyller år imorgon med, grattis!

Aja, nu ska jag vänta in Desperate houswives!
poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar