torsdag 8 oktober 2009

Russian Roulette is not the same without a gun

Blir ett litet kvälls inlägg såhär va.

Sov ju som sagt över hos Martin igår, & imorse så låg vi & kramades en liten liten stund för mer hann vi inte för han skulle till jobbet & jag skulle till skolan då, var där & skrev på lite papper & sånt sen åkte jag hem & gick till mamma & fikade & så. Sen kom Elias hem från skolan så vi gick till pappa tillsammans. När jag kom till Pappi så ringde jag Tamara & vi drog till IKEA, jag köpte ett par svarta paljett leggins & ett hårband i samma material, sen köpte jag en massage olja & en halsduk, sen nya strumpbyxor eftersom mina gamla gått sönder! (ni får bilder på allt imorgon)

Jaha men nehe, vi åkte väll hem sen framåt kvällen & nu har jag bara vart hemma & pratat med Martin & kollat tv.

Imorgon så är det fredag & Martin & jag ska gå över till Max & Elin där även Danne & Bella är! Så ska vi dricka & umgås lite sen ska vi väll se vart festen där av? Alla trodde Nattas & Jimmys inflyttnings fest var men det var tydligen nån missuppfattning där så vi får gå nån annan stans! Men det ska bli kul i vilket fall!

På lördag ska Martin & jag fira 14 månader/ ha en allmän mysdag hemma hos honom eller i min sommar stuga, vi får se! Ska bli en kul helg så jag ser fram emot den!

2 kommentarer:

  1. Haha skapligt missuppfattning :P
    Ska prata med Jimmy så får vi se om vi kan komma överens om när festen ska va :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaa, det blir så bra :D

    SvaraRadera