lördag 10 oktober 2009

Hallå!

Igår så var jag med Jennifer, hon kom hem till mig, vi åt mat & hade det trevligt, snackade massor bajs om allt & inget som vanligt. Jag var även & solade innan, sen städade jag hela mitt rum innan jennifer kom. Iaf, vi hade det trevligt som sagt sen började jag göra mig iordning mig för jag skulle ju på fest & Jennifer skulle jobba.

När jag var klar så skjutsade jag hem Jennifer men jag kunde inte låna nån bil över helgen för pappa behövde den så Martin var snäll & hämtade mig, tack älskling. Vi åkte hem till honom där Carro hade lite födelsedags firande, vi lämnade bara mina kläder & det & stack för vi kände inte för att va kvar där HAHA. Vi gick till Jimmy & Natta där även Bella, Danne, Jonas och oscar var! Jimmy & Nattas små katt ungar var jätte söta & jag gosade massor fast jag är allergisk, men det gick rätt bra endå. Iaf, vi snackade & det var kul & trevligt, men vid 2 så drog vi hem & käkade rester från Carros äpple paj, svin gott haha! Sen sov vi & så hihi.


Hitta en sommar bild på min tomt på Martin dator, vill ha värme!

Idag så ska vi se Sverige - Danmark & ha en mys dag, tror jag iaf, Martin sa att han ville det, men vi får se, alla kanske skulle till Kim, men det märks! Om det blir mys så ska vi laga mat tillsammans sen kolla film med godis & sånt, annars blir det väll gå till Kim & dricka lite sen hem & mysa.

För övrigt så har jag hittat en as bra ny låt.
Kan inte sluta lyssna på den.
Kat deluna ft Lil wayne - unstoppebal!

Aja nu ska jag dra
puuuuuuuuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar