måndag 5 oktober 2009

I've been the girl, middle finger in the air

Hej!

Kommer inte ihåg när jag skrev sist. Haha aja, Jag åkte till Martin i lördags, gud så full han var haha. Hämtade honom & Jimmy på stationen & så åkte vi till sibylla & skulle äta, Martin kunde knappt stå upp & så hade han tappat sitt bankomat kort så det blev ingen mat för honom haha. Lillen då. Plus att han tappade sin mobil på rece när jag hämtade dom, så den hängde i två delar HAHA. Jag såg till att han kom hem iaf haha, fick bära alla hans saker med, han ville bara kramas.. gulle då. Sen hade jag lite kul åt honom sen gick vi & la oss ;)

Söndagen var Martin jätte bakis haha, vi vaknade vid ett typ..degade lite. Sen på kvällen så fikade vi på bullar & lite gott med Helené & Malin vid tv:n, det var ju kanelbullens dag! Efter det lagade jag Martins matlåda till jobbet snäll som man är hihi. Sov även över där fast jag skulle åkt hem, men tutten ville gosa lite mer & det är ju alltid mysigt så.

Åkte hem imorse då som sagt, har städat idag & ringt vårdcentralen. Ska färga håret & sola med.

Imorgon ska jag jobba & träffa Jennifer, saknat henne massor! Ska jobba på onsdag med. Träffa Martin då med & fira 14 månader <3


Höst nu..

4 kommentarer:

  1. ja det var en rolig,fast kunde ju skippat lördagen,hade ju inte behövt vara så packad,haha. det var mysigt, huhu! det får vi göra om, älskar dig<3

    SvaraRadera
  2. hahah jaa mitt fyllo..Du är mysig. Älskar dej jätte mycket. längtar tills vi ska ses <3

    SvaraRadera
  3. älsar dig med massor, jag längtar med

    SvaraRadera
  4. haha, katten har lärt siiig! Duktig du är älskling!

    SvaraRadera