torsdag 12 november 2009

Don’t you know love is stronger than Jesus?

Hallå!

Skrev inget igår för hade inte så mycket att skriva, jag pluggade & gjorde 3 prov. På em/kvällen så åt vi pizza här hemma sen åkte jag till Martin, han hade städat & gjort det mysigt. Vi kollade på arga snickaren & Greys, sjukt bra avsnitt igår!Sen vart det lite myys sen sova.

Jag tror f.ö jag har fått sömn problem, riktigt jobbigt. Vred & vände på mig enda tills kl var massor inatt. Men han sova en liten stund innan jag åkte hem.

Väl hemma så gick jag & la mig, kunde naturligtvis inte somna om, fast jag var as trött. Somnade väll efter ca en timma. Vaknade halv 10 av värdens läskigaste mardröm.
Fyfan, jag började typ tjuta & sprang runt i huset när jag vaknade & kollade överallt så inte missfostret ja drömde om hade gömt sig nånstans hahaha.

Minns inte så jätte mycket om drömmen längre, men jag var med massor folk & gick runt i verkligen ni vet sån här kuslig miljö, massor slott & torn & mörka stup & regn. Minns att jag gick på en smal stig med stup på båda sidorna, sist i ledet. Det var ganska mörkt & när jag vänder mig om är det typ en smal person lika lång som mig med typ svarta hängande trasor & vita lysande ögon, as vidrig, det går inte ens förklara. Jag sprang & ställde mig först i ledet & vi skulle tydligen till nån fängelsehåla & när vi kom ner där var det tydligen en kloak, as äckligt massor råttor & döda människor. & naturligtvis kommer äcklet med lysande ögon efter mig & kastar massor barn lik på mig, fyfan ja bara tjöt kunde inte göra nått utan satt helt sitta för jag var så rädd & då kom den as nära typ 5 cm min mitt huvud :( sen tog den fram en kniv som den högg mig med en gång men offret tappade den så jag tog den & försökte döda den men det gick inte... & i all panik så vaknade jag.


Hahahaha fyfan, det var den läskigaste drömmen jag haft nånsin. Nu låter det ju kanske inte så läskigt när ja förklarar här men ni vet hur det kan va & drömma, allt känns så verkligt.


Skit samma, nog om vidret.
Ja har ringt & klagat på vårdcentralen eftersom ja aldrig får min medicin, så de skulle skriva ut den idag. Braa!

Ska även plugga nu sen ska jag in till stan & söka fler kurser, har lite ångest om ja ska läsa Naturkunskap B, Kemi A Eller fysik A? Men det lutar mot naturkunskap B.
Ska även träffa Emelie & umgås lite. Sen kl 15.00 ska jag på möte hos Emelie min jobb coatch på Arbetsförmedlingen. Ska även lämna in en lapp om Aktivitetsstöd så jag får lite cash :D 3000 i månaden närmare bestämt!


Nu vart detta ett helvetes långt inlägg kände jag, men men, ni läser ju bara om ni vill :D
Poss

2 kommentarer:

  1. jag brukar också ha såna där cp-sömproblem ibland, asjobbigt! Drömde också mardröm inatt fyfan. Vaknade helt jävla lamslagen & rörde mig inte :S så jävla vidrigt

    SvaraRadera
  2. mm, först låg ja sitta i typ 10 sekunder ba: vafan va det?? sen sprang ja runt helt hysterisk o letade efter mongot haha. Jävligt jobbigt är det faktiskt!

    SvaraRadera