tisdag 10 november 2009

People are like songs, I've been told.

God morgon, eller god middag får man nog säga. Hade svårt att somna igår så vaknade nu, kl 13.00! Helt sjukt! Ja så det var bara hoppa ur sängen & sätta fart på denna dag.

Idag ska jag plugga en himla massor innan jag ska träffa Tamara, ja tänkte fråga om hon & jag skulle sola & så. Sen blir det väll snacka & sånt där trevligt.

Igår var skit najs, blev dock inget pluggande vilket var skönt men inte lika kul idag, ja ni alla vet ju hur det är att skjuta upp saker till dagen efter. Iaf, Jennifer kom hit & vi åkte ner till Hemköp & köpte godis & natur godis, sen åkte vi hem & myste ner oss i min säng så vart det att se Änglar & demoner, sjukt bra film! Se den! I vilket fall som helst, när det var ca 10 min kvar på filmen kom Tamara, segisen själv. Men det var kul att hon med kom, fast Jennifer åkte hem när filmen var slut. Så det var bara Tamara & jag kvar, men vi snackade & kollade Ullared & så, så det var najs.

Nu ska jag ta mig nått att äta sen sätta mig men bajsmatten.
hörs senare!
poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar