tisdag 10 november 2009

I talk shit, just deal with it.

Mest gått runt i cirklar denna dag, inte fått mycket gjort mer än att jag pluggat rätt mycket. Så det känns ju bra, ska även plugga mer när pappa kommer hem för jag behövde hjälp med några tal.

Tänkte skriva en kort liten diss lista på saker jag stör mig på just nu!

1. Andra avenyn!
- Fan vilket dåligt program, vilka b-skådisar, vilken skit. Hur kan ni seriöst följa det??
2. Ex som inte fattar
- Japp, oavsett om det är sina egna eller pojkvännens, fy fan, folk borde lära sig att läsa människor bättre. Jag tycker man märker ganska tydligen när nån inte vill va med en, lägg ner då.
3. New moon & alla vampyr filmer/serier
- Ärligt talat, hur kan man kolla på det? jag finner noll intresse. Det är ju inte ens verkligt!!


Så det var lite klagomål från mig.
Jag är sugen på pizza buhu.
Men imorgon kommer Martin så då kanske det blir Pizza hahaha.

aja, palla detta.
HEJ DOO

4 kommentarer:

  1. hahahahaha, & jag dej!

    Fast det var ju sant det jag skrev :O

    SvaraRadera
  2. jo nu ska ni få höra... ÄLSKAR andra avenyn, man blir fast i det, som vilken dålig såpa som helst. det är som att följa någons liv, och sen helt plötsligt sluta med det. det går ju bara inte?!?! det är kul och det finns så skööööööööna personer med där.. roxanna ex. hon kommer in med burka i klassrummet för att hamsa (pappan till deras barn) är muslim och har deras syn på hur kvinnor ska vara. så hon jävlas....

    DET ÄR KUUUUUL.. underhållande ;)även om det är en skit serie och dåliga skådisar ;)

    SvaraRadera
  3. hahahahhaa :D där ser man! Du får följa det om du vill men jag hoppar, fattar inte hur man kan välja andra avenyn före desperate housvifes bara :D

    SvaraRadera