måndag 9 november 2009

I can see everything here with my third eye

Hallå, skulle ju tränat idag med Amanda, men eftersom jag inte fick tag på nån astma medicin så blev det inte så. Jag ringde vårdcentralen imorse men de skulle ringa upp kl 14.00 & då var det ju redan försent. Amanda & jag åkte iaf & kollade priserna, de hade bara års kort vilket jag tycker är lite skumt, men men, jag får se hur det blir med det där, kanske en bra sak att önska sig i julklapp? Annars får ja köpa klippkort.

Amanda, jag & Nellie (hennes hund) gick ut & gick ist för att träna, det vart lite över en timma. Vi gick i skogen & på kanalen & ner till brunnby, så det var en lång tur! Känns nyttigt & bra. Nu ska jag ta en dusch sen göra en frukost drink & en glo en film, Änglar & demoner. Sen ska jag nog ringa Jennifer så ska vi gå en sväng på IKEA antar jag, leta julklappar. Ikväll ska jag bara plugga & så & som alla vet så är det ju mindre kul...

Amanda & jag pratade massor om våran framtida utbildning, sjuksköterska. Ska bli så himla kul & spännande. Jag vill plugga vidare till läkare & Amanda till Ambulansförare, häftigt va?

LÄNGTAR!


Nae nu har jag inte tid att skriva mer,
Puss puss ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar