tisdag 10 november 2009

Baby can't you see, how these clothes are fittin' on me

Sa just god natt till min man på telefon, sitter nu & pratar med Belinda på msn om Ullared & shopping över lag. Shopping måste vara bland det roligaste som finns? Tänk er att vara rik & få gå & plocka precis allt man tycker är snyggt! Vilken dröm & lycka.

En av de bättre känslorna (enligt oss tjejer) måste väll ändå vara när man hållt på hela eftermiddagen med naglar, kropp, smink, att äntligen få sätta på sig de nya kläderna! Då känner iaf jag mig som snyggast!



Ullared är ju f.ö ett ställe för sig, lite mer budget utbud kanske men älskar ändå affären, den har ju allt! Pratade med Natta idag om att Martin & jag nog ska följa med Henne, Jimmy, Elin, Max & Henke dit. Vad kul det ska bli, man kan ju hitta massor bra julklappar & även saker till sitt rum eller framtida lägenhet. Perfekt! Frågade även Bella & Danne om de var intresserade, kul om alla ska med!

Bella & planerar även en parmiddag ev, skulle ju vara trevligt, måste bara hitta tid.

Sitter i min säng nu omsvept av mitt super stora mysiga duntäcke, ska kolla tv sen sova, imorgon måste jag verkligen ta tag i matten, fast det är super tråkigt! Ska även va med darling på kvällen.

I helgen blir det hokey & umgås med kompisar för min & Martins del, ska bli trevligt.

Nae men nu har jag inte så mycket mer att tillägga än att jag ska ett allergipiller sen tv & sådär.


Vi hörs imorgon förmodar jag!
Kram

2 kommentarer:

  1. jaa det är nice att fixa sig, men det suger kuk att inte ens pojkvän eller typ nån annan märker det sen. då blir man bara ledsen haha.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja det suger ju lite kuk. Märker inte risti att du gjort dej fin? snopp i ögat på han isf! Martin brukar märka när man ansträngt sig iaf, tur det annars vore jag väll galen hihihi :D

    SvaraRadera