söndag 8 november 2009

I must confess it hurts a little more then it should

Hej, ja känner att min blogg suger lite häst kuk men så är det ju ibland (moget sagt ja vet). Skulle vilja fixa ny design men blogspot.com suger ju så det är typ apsvårt. Vill inte byta till blogg.se heller...

Fredag så jobbade jag & sen färgade Tamaras hår som förövrigt vart skit snyggt! Åkte hem från henne vid 18.00 typ sen segade vi båda hemma åt & duschade osv. Sen drog vi på fest hos Pauline, det var helt okej fast jag var nykter.

Åkte till Martin på natten, han var inte hemma än så Helen släppte in mig. Jag somnade direkt men blev väckt av en relativ nykter Martin som ville kramas, men jag somnade visst om lika fort som jag vaknat.

Lördagen åkte vi & handlade sen lagade vi mat; Pasta med skinksnitzel & kantarellsås. Under tiden vi lagade maten pratade vi med Carro & hennes kompis, det var trevligt. Vi drack även lite drinkar & Helene bjöd på öl & cider, snällis, men det var för hon vart så glad för maten sa hon.

Efter maten var vi jätte trötta så vi vilade lite & kollade tv, sen vart det duscha tillsammans sen masserade vi varandra & firade 15 månader. Klockan blev mycket & sen somnade vi.

Idag så vaknade vi & var segisar, låg kvar ett tag sen åt vi frulle, sen åkte jag hem & firade pappa. Köpte ett jätte fint kort från Lagerhous & blommor. Har vart så glad så.

Nu på kvällen har jag pluggat matte & det är så jävla booring. Men man måste ju så det är bara plugga imorgon med, då jag även ska träna med Amanda & Tamara, skit kul hoppas jag inte dör (eftersom min astma medicin är slut), det brukar faktiskt va riktigt illa om jag inte tar den, känns som att andas genom ett sugrör som alla säger, om inte värre! Usch usch, ska be Mia min lossas mamma skriva ett nytt recept (hon är läkare). Ska även va med Jennifer imorgon eftermiddag <3

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ska nog åka & köpa glass eller godis & se filmen Änglar & demoner, även ringa & prata hemlisar!

Så, se you later alligator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar